søndag 22. februar 2009

Vinterferie

Nå har jeg da ikke fått skrivd noe på et par uker. Det er fordi jeg har vært så opptatt, blandt annet med spilling. Uka før ferien spillte jeg på radio med bandet Moo:-) På Fredag før ferien spillte bandet oppvarmingskonsert for bandet The Credins.(da ble mari og line med også:-) På lørdag var det valentineday og da dro jeg til Mari, hun fikk en stor rød rose og en sjokolade.

Dagen etterpå dro vi på skitur med Line og Mathias. vi gikk eln skikkelig lang tur på ca en og en halv time. og på kvelden på søndag spilte jeg med bandet på Sporet i larvik.

Jeg dro til byen med mamma og noen av brødrene mine for å kjøpe ski, vi fant noen til even men bindingene til mine ski kom ikke før på Tirsdag, de skulle egentlig komme på onsdag. Tirsdag kvel preparerte jeg skiene også gikke jeg og pappa nesten en mil. på onsdag hadde jeg basstime på kvelden i Drammen, vinterferien i buskerud er uka etter vinterferien i vestfold.

fredag dro jeg til Larvik for å stå på skøyter med Mari, Line, Mathias, Rina Joackim og Martine. etter at vi hadde gått på skøyter dro vi på kina resturang eller kino resturang som Mari sa:-)

På lørdag fikk vi besøk av noen fra Oslo og noen fra horten, da var vi 13 personer hjemme hos meg. vi lagde snøborg og hadde snøballkrig.

2 kommentarer: