mandag 9. februar 2009

første innlegg

Nå har jeg da fått blogg, det var Mari som kom med den forespørselen så da måtte jeg lage en.
Jeg lagde den på lørdag men så var jeg så sliten at jeg ikke orket å skrive noe innlegg. Egentlig skulle jeg gjøre det på søndag men da dro vi til bestemor i sandefjord også etter det dro vi til kusina mi som hadde bursdag. Da fikke jeg ikke tid til å skrive noe innlegg.

I helga snødde det skikelig mye så det er ca 1 meter snø hjemme hos meg det er kjempe morsomt. Det var veldig slitsomt å gå til toget i dag, jeg måtte jo gå gjennom skogen også da vassa jeg med snø til nesten over knærne. jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde med kontrabassen da:-)

men nå må jeg avsluttte for jeg har spansk nå, og læreren blir sur hvis vi gjør noe annent enn det vi skal.

hade:-)

1 kommentar:

  1. Så bra at du har fått deg blogg :-) Snø er gøøøy!

    SvarSlett