fredag 20. mars 2009

Fri fra skolen:-)

Ok. Nå har jeg ikke fått skrivd noe på lenge det er fordi jeg har vært så opptatt med skoleforestilling og masse spilling.
Jeg har FRI i dag og det er deilig å ikke være på skolen for da kunne jeg sove lenge, men Even vekket meg klokken seks, og en time etterpå vekket stian meg for å låne tape. Det var skikkelig irriterende.
men noe jeg må fortelle er at Mari var på besøk, det var veldig morsomt. Først dro jeg til Horten og møtte Mari der, så viste jeg mari rundt i Horten. Og etter nesten en time dro vi og kjøpte vi godteri:-)
Da vi kom hjem gikk vi på ski, en ikke fult så lang tur, men en veldig morsom tur.
vi spiste kvikklunsj og melkesjokolade. vi hadde veldig bakglatte ski fordi vi ikke gadd å smøre de:-) Det var utrolig bra føre når vi gikk over jordene det var sol og fint vær.
da vi kom hjem spillte vi et stykke av monti som heter Csardas, men Even hadde fiolinbuen i bratsjkassa så Mari måtte spille pizzicato, det andre alternativet var å spille med min andre kontrabassbue som er veldig dårlig.

Mari var hos meg i nesten 6 timer og de timene gikk veldig fort, det var veldig morsomt og det ble veldig kjedelig når hun dro:-(

Gleder meg til å se Mari igjen til Mandag:-)

4 kommentarer:

  1. Har hatt en kjempefin dag sammen med deg! Jeg gleder meg også til å se deg til mandag. Koselig skrevet, og kjempekult bilde :-) Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hørtes koselig ut!
    Ikke koselig å bli vekt tidlig når man kan sove lenge, men å ha besøk av Mari :)
    Take care of my sister :)

    SvarSlett
  4. Det er vel ikke jeg som er dårlig til å kommentere, det er du som er dårlig til å skrive ;P

    SvarSlett